utorak, 15. veljače 2011.

ASOS Top 10

Obožavam ASOS, svakog tjedna pronađem mnoštvo zanimljivih komada koje bih rado vidjela u svom ormaru. Ovaj tjedan ostala sam oduševljena izborom torbi koje imaju u svojoj ponudi. Izdvojila sam 10 meni najdražih:

Već neko vrijeme sam u potrazi za torbom nalik na Mulberry Alexu i mislim da sam je konačno pronašla. Naprosto me oduševila ova torba čim sam je prvi put ugledala. Koža mi se čini mekanom, a veličina je idealna za sve stvari koje svakodnevno nosim sa sobom. Čim se oporavim od novčanog šoka prouzrikovanog autoškolom moram je naručiti :)


Ovu torba čini mi se idalna za kombiniranje jer je boja veoma zahvalna. Savršena je za ležerne dnevne kombinacije.


Oversize clutch u kombinaciji crne kože i animal printa podići će i najobičniju malu crnu haljinu.

 Još jedan oversize clutch, ali ovoga puta potpuno crni.

 Torba River Island idealna za romantične dnevne kombinacije.


Naprosto obožavam vintage izgled ove torbe.

Dostupne su u četiri različite boje i moram priznat da je vrlo teško odlučiti koja je bolja od koje. Sviđa mi se i sam oblik ovih torbi.

 Mali pernati sivi clutch je zanimljiv detalj za večernje izlaske.

Sviđa mi se što se ova torba može kombinirati i na ozbiljniji poslovni look, ali i na ležernije kombinacij poput modela na slici.
 
Još jedna torba za romantičan styling nježno ružičaste boje.

Nema komentara:

Objavi komentar